tisdag 20 januari 2015

Ny tavla och gamla bilder

När jag satt och tittade igenom mina bilder hittade jag några jag tagit för ett tag sen men inte visat på bloggen.
Fotoaffischen av Paolo Roversi kommer från Fotografiska. Jag gillar den jättemycket och nu tror jag att flickorna har vant sig, men i början tyckte de att hon stirrade på dem.

Ljuslyktor kan man inte få för många av, speciellt inte denna årstid. När jag tog bilden med olivträdet hade det fortfarande blad, nu är det inte så många kvar… får se om det tar sig till våren igen.

 Måste även tipsa om min andra blogg (som egentligen inte är min utan flickornas), barnbakar.blogspot.se.
Där lägger jag upp recept och bilder på barnens bakverk, och de gillar verkligen att baka! undrar vem de fått det av mån tro ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar