måndag 7 september 2015

Snygga kläder från svenska Vintage by Fé

Jag brukar inte skriva om kläder, eller ens intressera mig jättemycket för det. Men nu har jag hittat ett nytt svenskt märke som har superfina grejer - Vintage by Fé

Jag gillar byxor med "häng" och de här är mer strikta än andra och skulle funka på jobbet. Även jackan tycker jag är jättefin. Inte jättefarligt dyra heller.

Klänningen är väldigt fin den också...

När jag läste om deras syfte och filosofi så känns det som att kläderna är gjorda för just mig (fniss);
Vintage by Fé´s aim is to create collections characterized by a sophisticated feeling inspired by the early 1900s. The clothes should be worn for both everyday use and special occasions, with the keyword "dress up dress down". The audience is broad, but the focus is the trendy mid age woman who wants to feel young and attractive in a sophisticated way.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar