torsdag 7 november 2013

Inspiration

Idag tänkte jag bjuda på lite inspirationsbilder som jag samlat på mig.

Sovrummet i olika grå nyanser finns i ett radhus i Sundbyberg som är till försäljning just nu, stylat av Lotta Agaton.

Tänk att ha ett sånt här fjällhus som bloggerskan Helena har i Lofsdalen!

Jag gillar inredningar i vitt, grått, svart och trä. Tavlan från Love Warriors är dessutom en favorit, liksom Jielde-lampan.


Detaljer är viktiga. Här gillar jag de fina ljuslyktorna från Menu, och skärbrädorna i trä som står framme i ett kök med industrikänsla.

Helt Enkelt är den första blogg som jag började följa. Det visade sig att min syster känner bloggerskan lite, och att doptavlor som mina yngsta döttrar fått av dem är målade av just Anna-Malin! I denna inspirationsbild gillar jag det vita golvet och det långhåriga fårskinnet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar