lördag 1 mars 2014

Premier från Sköna hem

I veckan kom ett stort paket med mina premier från Sköna Hem. Tror bara jag betalade 99 kr för prenumeration av tre tidningar och då fick jag två kuddfodral, en bricka och ett doftljus som premie. Gick inte att motstå helt enkelt.

Den röda kudden är dansk design, den med isbjörn kommer från Åhlens och den gråa är premien

Den grå-orange kudden har jag köpt i en inredningsaffär i Ålsten, Magasinet, den tonade grå-vita är från Lagerhaus och den vita med grå mönster är premien

Brickan och doftljuset är också premier. Betongljusstakarna är från Magasin 36 i Höganäs.

Det är så skönt att det äntligen är helg. Det tog på krafterna att åka Öppet Spår i söndags, dels för det var väckning 02:40 så att vi skulle hinna ta bussen till Sälen. Dels att de 9 milen tog 8:04 (riktigt nöjd) att köra och sen satte jag mig på bussen hem och kom i säng efter midnatt... Det har suttit i hela denna veckan, så det blir skönt att få vila i helgen. Vi har inget speciellt inplanerat. Det får nog bli att pyssla hemma. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar