tisdag 11 mars 2014

Trädgårdsinspiration

Nu när våren är i luften kommer inspiration till att fixa i trädgården. Jag tittade igenom min pinterest portfölj med trädgårdsbilder och hittade lite fina inspirationsbilder. Mycket går i vitt och grönt.
Vilka vackra björkstammar med stjärnflocka runt fötterna

 Mysig sittplats vid en bambuvägg. Segelduken som tak ger en extra mysig känsla.

Ulf Nordfjell designar så otroligt fina trädgårdar. Jag gillar de majestätiska vita höga blommorna som sticker upp. 

Nordfjells formklippta körsbärsträd bildar ett vackert tak, speciellt när de blommar om våren.

Bara grönt. Visst är det vackert!


Min egen grön-vita hörna utanför burspråket. Jag är svag för bambu och buxbom och det återkommer på olika ställen i vår lilla trädgård. Jag visar fler bilder senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar